Emočná inteligencia – ako zvládať emócie.
Predstavte si nepríjemného kolegu, alebo zamestnanca, ktorý síce podáva vysoké výkony, ale stále má deštruktívne poznámky. Útočí na kolegov, aj na vás a namiesto toho, aby problémy riešil, tak ich vyrába.
Negatívne emócie v práci dokážu narušiť pracovné vzťahy a demotivovať celý tím. Pozitívne emócie vedia naopak motivovať ľudí k tímovej spolupráci a špičkovým výkonom.
Úspešný človek je odolný voči negatívnym emóciám podriadených a kolegov. Dokáže rozoznať, kedy sa mu jeho emócie vymykajú z pod kontroly a dokáže sa znova ovládať. A dokáže aj ovplyvňovať emócie iných. To je emočná inteligencia.
Negatívne emócie človeka ovládnu vtedy, keď má pocit, že nepríjemnému človekovi robí láskavosti a na oplátku nedostáva to, čo od neho očakáva. Robí s ním „zlú výmenu“.
Na školení sa naučíte, ako od nepríjemných ľudí dostať to, čo od nich chcete. A na oplátku pre nich urobiť to, čo je pre vás ešte prijateľné. Ako s nimi urobiť „dobrú výmenu“.
Táto schopnosť je užitočná pre každého človeka v práci i osobnom živote. Obzvlášť užitočná je pre šéfov, pretože im umožňuje ovplyvňovať emócie iných ľudí a motivovať ich k vysokým pracovným výkonom.
Po tomto školení budete vedieť
ako lepšie využiť emócie pri komunikácii s ľuďmi. Získate tak výhodu pred tými, ktorí viac spoliehajú na silu peňazí, alebo na váhu svojej funkcie.
Na školení sa pozrieme na medziľudskú komunikáciu ako na emočné transakcie. S ľuďmi, s ktorými si rozumieme obvykle robíme “dobré obchody”. Dávame im to, čo chceme dať, a dostávame to, čo chcem dostať. Emócie sa vymknú kontrole, keď s niekým začneme robiť “zlé výmeny”. Dávame mu to, čo chceme dať, ale dostávame niečo, čo nechceme dostať.
Vtedy je treba pohľadať spôsob, ako s dotyčným začať znova robiť “dobré výmeny”. V praxi to znamená, že my urobíme niečo na viac, čo obvykle nerobíme. Aby sme dostali od dotyčného to, čo on obvykle nerobí a my to chceme dostať.
Nejde o teóriu, dôležitá je prax.
Dozviete sa a vyskúšate si techniky práce s emóciami pri vedení ľudí, ktoré v praxi naozaj fungujú.
Cieľom školenia je zlepšiť Vaše ovládanie emócií pri vedení iných ľudí.
Veľká časť školenia sa venuje diskusii, analýze emócií pri vedení ľudí a hľadaniu úspešných riešení na príkladoch z praxe.
Nájdete tu odpovede na tieto otázky:
– Aké sú typy vedenia ľudí.
– Aká je energetika emócií.
– Aké sú typy emocionálnej výmeny počas komunikácie.
– Ako emocionálne reagujú rôzne osobnostné typy.
– Ako zmeniť svoje i cudzie emócie.
– Ako reagovať na emócie podriadených.
– Čo spôsobuje negatívne emócie pri vedení ľudí.
– Ako dosiahnuť stav mysli potrebný na zvládnutie negatívnych emócií.
Trvanie školenia: 1 deň (7 hod)
Prednáša:
RNDr. Alexander Birčák
Manažérsky kouč a školiteľ.
(Bývalý riaditeľ marketingu Wüstenrotu Praha, bývalý riaditeľ marketingu Linde Gas Praha a bývalý predseda predstavenstva Sokolovských strojíren.)
Prečo prísť na školenia Alexandra Birčáka: čítajte viac >>>
Čo o školení napísali jeho účastníci:
Najzaujímavejšie boli pre mňa informácie o riešení problémov s rôznymi typmi osobností.
Ing. Marek Brilla, konateľ spoločnosti VSE IT služby s.r.o.
Poznatky zo školenia mi pomohli vyriešiť dlhotrvajúci problém s bývalou kolegyňou. Hľadala rôzne spôsoby, aby mi uškodila a vyhrážala sa mi aj súdom. Použila som techniky na kontrolu emócií a navrhla som jej dobrú výmenu. „Milá“ kolegyňa sa upokojila a pristúpila na rozumné riešenie problému.
RNDr. Renáta Chamillová, riaditeľka Základnej školy
Kde sa koná toto školenie:
Kdekoľvek na území Slovenska alebo Česka podľa Vášho výberu.
Cena školenia:
Prezenčné školenie: 300 €/osoba,
Online školenie: 240 €/osoba,
Pri viacerých účastníkoch z jednej organizácie poskytujeme zľavy.
Skupina 10 – 15 osôb: 1 200,- €/deň.
Cena je konečná, nie sme platiteľmi DPH. Pre menšie skupiny stanovíme cenu individuálne.
Máte o toto školenie záujem?
Napíšte nám názov školenia, pre koľko osôb a či sa jedná o online/prezenčné školenie na adresu: albisaZAVINÁČalbisa.sk, alebo zavolajte na +421 904 864 912 v pracovné dni od 8:00 – 17:00 hod.