Motivácia: Chcete od ľudí vyšší výkon a nové veci?
Ak zamestnanci požadovanú vec sami chcú urobiť, tak je to motivácia. Manipulácia je, keď to zamestnanci urobiť musia. Emócie sú nástroj, ktorými môžete ľudí buď naštartovať, alebo psychicky zablokovať.
Používate k motivácii zamestnancov svoju, alebo ich energiu? Funguje Vám ako motivácia lepšie “cukor”, alebo “bič”? Že to niekedy celkom nefunguje? Možno len používate “cukor”, ktorý tomuto typu ľudí nechutí, alebo bič, ktorý ich nebolí.
.
.
Predstavte si, že niečo chcete od zaťatého človeka
ktorý Vás už nevytáča. Viete totiž, po čom jeho srdce piští. Niekoľkými otázkami ste tiež zistili, prečo odmieta splniť Vašu požiadavku. Keď to nepôjde po dobrom, viete akými pákami ho k tomu prinútiť.
Kedy je manipulácia zamestnancov etická?
Manipulácia je ako oheň – dobrý sluha a zlý pán. Zodpovedaním tejto otázky sa Vám otvoria nové možnosti na ovplyvňovanie ľudí a zlepšenie Vašich manažérskych výkonov.
Nejde o teóriu, dôležitá je prax.
Na školení si uvedomíte, aké nástroje už dnes bežne používate na vedenie ľudí. A aké iné možnosti pri tom máte. Na príkladoch z praxe si vyskúšate zvládanie emočne vypätých situácií a aká môže byť iná motivácia.
Čo ste nám o školení „Motivácia zamestnancov“ napísali:
Podobné školenie na tému motivácia a manipulácia by mal absolvovať každý, kto pracuje s ľuďmi. Dáva komplexný pohľad na vec. Rád sa k materiálom zo seminára vrátim s odstupom času.
Roland Sikhart, konateľ CAR ZONE s.r.o., Bratislava
Seminár rozšíril moje obzory práce so zamestnancami nezaujatým pohľadom na ich motiváciu. Je to iný pohľad na to, ako funguje motivácia a manipulácia pre dosiahnutie cieľa. Bolo to super zresetovanie mojej hlavy pre ďalšiu prácu. Milan Veselý, konateľ Profi Cars s.r.o., Trenčianská Turná
Referencie našich školení nájdete tu…
Cieľom školenia je zlepšiť Vaše schopnosti viesť zamestnancov k vytýčeným cieľom.
Veľká časť školenia sa venuje diskusii, analýze emócií a hľadaniu úspešných riešení na predpripravených príkladoch z praxe. Ak si prajete, môžeme formou brainstormingu rozobrať aj Váš konkrétny prípad. Získate tak cenné rady od nezaujatých ľudí.
Z obsahu školenia:
- emočná inteligencia a emócie pri ovplyvňovaní zamestnancov,
- typy komunikácie medzi ľuďmi, transakčná analýza, spôsoby reakcie na povel,
- spôsob tvorby postojov a ich využitie pri motivácii a manipulácii,
- motivácia zamestnancov svojou a ich energiou, rozdiel medzi reguláciou a vedením,
- typológia ľudí podľa motivácie, inteligentná neposlušnosť,
- rozdiel medzi stimuláciou a manipuláciou a obrana proti manipulácii,
- presadenie pokynov stimuláciou, diktátom, klamstvom či vydieraním a ich dôsledky,
- psychické prekážky plnenia úloh,
- kedy a k čomu možno použiť pomoc z vonku.
Referencie našich školení nájdete tu…
Kedy a kde sa koná toto školenie je uvedené na konci tejto stránky.
Školenie trvá 1 deň, od 9.00, do 16.00 h.
Na každom školení je maximálne 12 osob, čo umožňuje individuálny prístup lektora k účastníkom. Tým je počet účastníkov na školení obmedzený.
Cena školenia: 220,- €
Cena zahŕňa pracovné materiály, občerstvenie, obed a ako bonus hodinovú konzultáciu v hodnote 100,- €.
Zaujalo Vás to školenie? Prihláste sa pred uzávierkou – ušetríte 10%.
Cena 198,- € – zľava 10% je pri platbe pred uzávierkou 14 kalendárnych dní pred konaním školenia. PRIHLÁSTE SA TU
Prihláste sa dvaja z jednej firmy a ušetríte ďalších 10%.
MNOŽSTEVNÁ ZĽAVA: pri dvoch účastiach (dvaja účastníci na jednom školení, jeden účastník na dvoch školeniach – na jednu faktúru) je zľava 10% z účastníckeho poplatku.
Prednáša:
RNDr. Alexander Birčák, poradca, kouč a lektor.
Prečo školenia Alexandra Birčáka: link
OBCHODNÉ PODMIENKY ŠKOLENIA: čítajte viac…
PRIHLÁŠKA
Chyba: Kontaktný formulár nebol nájdený.
Zanechaj komentár